خرید در وال

روند خرید محصول چگونه است؟!

روند خرید در وال

بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول برای شما ایمیل شده و همچنین در پنل کاربری شما برای همیشه قابل دانلود است. همچنین پشتیبانی محصول توسط فروشنده محصول انجام می‌شود و پشتیبانی و ارائه آپدیت محصول بصورت مادام‌العمر و همیشگی می‌باشد.

کیفیت و پشتیبانی و آپدیت محصولات

کیفیت:

با توجه به قوانینی که برای فروشندگان محصولات در نظر گرفته شده، تمامی محصولات از کیفیت بالایی برخودار هستند و وال این مورد را به شما تضمین می‌کند. هیچگونه محصول بی‌کیفیت و غیراورجینال توسط وال تایید نمیشود بنابراین تمام محصولات موجود اورجینال و باکیفیت هستند

پشتیبانی:

فروشنده موظف است ظرف مدت 24 ساعت تیکت پشتیبانی شمارا پاسخ داده و مشکل شمارا حل کند. در صورتی که شاهد کوتاهی فروشنده شدید، حتما این مورد را به کارشناسان وال از طریق تیکت گزارش دهید.

آپدیت محصولات: 

فروشنده موظف است در صورت انتشار نسخه جدید و ارتقاء یافته محصولات غیرایرانی، ظرف مدت 1 هفته محصول را آپدیت کرده و در اختیار شما خریداران قرار دهد. در صورتی که شاهد کوتاهی فروشنده شدید، حتما این مورد را به کارشناسان وال از طریق تیکت گزارش دهید.

 

خیلی خوشحالیم از اینکه وال رو انتخاب کردید 🙂

عضویت در وال